Drążek do podciągania

pol_pm_Drazek-do-podciagania-Multidrazek-wielofunkcyjny-67_1

Drążek treningowy – lekarstwo na plecy
Trening na drążku jest jednym z najlepszych rozwiązań dla osób, które chcą wzmocnić swoje mięśnie pleców, brzuch i przedramiona. Najlepszą metodą trenowania na drążku jest zapisywanie sobie tego, jak dużo podciągnięć wykonaliśmy każdego dnia. Osoby, które chcą osiągnąć maksymalne korzyści z treningu na drążku, powinny kupić model oferujący możliwość ćwiczeń w wielu chwytach. Taki drążek do podciągania posiada kilka uchwytów – każdy z nich pozwala na wzmocnienie innych mięśni. Szczególnie wartościowe jest podciąganie w szerokim chwycie.
Drążek do podciągania powinien być wykonany z wytrzymałego materiału – pełne, stalowe profile zapewniają znacznie większą trwałość, niż rurki. Najlepsze drążki do podciągania oferują wytrzymałość około 200 kg, dzięki czemu mamy pewność, że nie ulegną uszkodzeniu nawet podczas intensywnego treningu. Bardzo ważna jest możliwość ustawienia odległości drążka od ściany. Jeśli jej nie ma, drążek powinien znajdować się około 60 cm od muru. Regulacja odległości pozwala na trening nóg.

Comments are closed.