Jaki wybrać sprzęt do fitness?

Rozważasz, które sprzęty przydadzą się podczas domowego treningu? Poddajemy pomysły, co musisz kupić! Najważniejszym podczas planowania ćwiczeń jest zebranie potrzebnego osprzętu do treningu w domu oraz stworzenie koncepcji na różne partie. Planujesz ćwiczyć w domu? Podsuwamy pomysły, jak się do tego przygotować!

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o siłowni w domu.

sdMata – zapobiega poślizgnięciu się na podłodze, a to posadzka jest punktem, na którym możemy wykonywać trening i rozciągać się oraz wdrażać elementy ćwiczeń kardio! Mata antypoślizgowa będzie przydatna, zwłaszcza jeśli planujesz korzystać z treningów DVD.
Hantle – fantastyczne rozwiązanie głównie dla tych, jakim marzy się schudnąć, jak i tych, jacy potrzebują powiększyć mięśnie. Wskazówka dla gubiących wagę – rób maksymalną ilość powtórzeń w partii z małym obciążeniem, zalecenie dla budujących masę – rób mnóstwo powtórzeń z dużym obciążeniem.
Elastyczna guma – zdołasz ją wykorzystać do budowania mięśni oraz poprawy koordynacji ciała. Zabiera niewiele miejsca, a ma dużą możliwość zastosowania! Trening z gumą elastyczną pozwala tworzyć piękną figurę a zarazem gubić kalorie.
Duża piłka – może służyć do robienia brzuszków, jak również do rozciągania mięśni grzbietu. Sfera jej przeznaczenia jest naprawdę ogromny. Trening fitness z użyciem piłki stymuluje do ruchu mięśnie pośladków, ud i brzucha, a to umożliwia rzeźbić figurę.
Rower lub bieżnia – to także świetne rozwiązanie dla osób, jakim zależy na ćwiczeniach kardio.
Skakanka – świetnie sprawdzi się dla tych, jakim zależy na intensywnym spalaniu kalorii. Skakanie to trening wytrzymałościowy, stąd obliguje do dyscypliny.
Ława rzymska – pożyteczna wyjątkowo tym, jacy chcieliby spalić tłuszcz z brzucha, a także tym, jakie pragną wytrenować mięśnie grzbietu. Jest także świetnym osprzętem do domowej siłowni, ponieważ zdołasz ją wykorzystać do wielu ćwiczeń.

Jeśli nie posiadasz miejsca, żeby przyszykować w domu salę do ćwiczeń, aczkolwiek chcesz zwyczajnie urozmaicić trochę gimnastykę czy poprawić jej efektywność, możesz kupić parę niezbyt kosztownych, ale przydatnych akcesoriów. Mogą to być np. obciążniki – zakłada się je na kostki są przydatne podczas ćwiczeń ujędrniających uda oraz pupę, hula-hop czy kolczaste piłki do ściskania. Powodzenia!

Comments are closed.